Najczęściej zadawane pytania dotyczące zmywarki Bosch She68m05uc Evolution 800 Dishwasher obejmują sposoby konserwacji i czyszczenia, wskazówki dotyczące użytkowania i informacje o funkcjach. Użytkownicy mogą również uzyskać informacje o tym, jak wymienić części i jak wykonać naprawy, jeśli zachodzi taka potrzeba. Podręcznik może również zawierać informacje na temat dostępnych funkcji zmywarki, takich jak tryb intensywny, który pomaga usunąć silnie uporczywe zabrudzenia, a także informacje o czasie trwania cyklu, temperaturze wody i innych opcjach programowania.
Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch She68m05uc Evolution 800 Dishwasher
Poniżej zestawiono części oryginalne, jak i fabryczne odpowiedniki dla zmywarek Bosch SHE68M05UC/47. Zastosowanie filtrów znajdujących się po lewej stronie ułatwi nawigację po stronie internetowej. Oferujemy darmowy poradnik, gdzie znajdziesz pomocne wskazówki i porady dotyczące małego i dużego AGD. Baza Porad to miejsce dla każdego. Nie wiesz jak naprawić swój sprzęt? Odwiedź nasz kanał YouTube, gdzie pokazujemy jakie to proste. Sprawdź i skorzystaj!
- Kontakt Serwis
Co dokładnie ulega zmianie?
Od 2 lipca 2012 r. duże kotły firmy Bosch Industriekessel, jak również modułowe bloki grzewczo-energetyczne o większym zakresie mocy firmy Bosch KWK Systeme są sprzedawane pod marką Bosch.
Jakie modyfikacje wynikają ze zmiany marki?
Najważniejsze kwestie pozostają bez zmian: Klienci mogą nadal liczyć na produkty i usługi, do których są przyzwyczajeni.
Jakie zmiany zostaną wprowadzone w produktach?
Wzornictwo produktu zostaje dostosowane do marki Bosch. Jakość i wydajność produktów pozostaje na niezmiennie wysokim poziomie.
Czy jako projektanci/wykonawcy instalacji potrzebujemy nowych szkoleń?
Ponieważ kwestie techniczne nie ulegają zmianie, nowe szkolenia nie są konieczne.
Gdzie mogę zamówić w przyszłości części zamienne?
Części zamienne można zamawiać tam, gdzie dotąd - poza logo, wszystko pozostaje bez zmian.
Co dzieje się z istniejącymi umowami i uzgodnieniami?
Zawarte umowy i dotychczasowe uzgodnienia nie tracą ważności w związku ze zmianą marki.
Jak długo produkty będą dostępne pod starymi markami Loos oraz Köhler & Ziegler?
Wszystkie produkty Loos zamówione do 01. 07. 2012 r. będą nadal dostarczane pod istniejącą marką - wszystkie późniejsze zamówienia będą dostarczane jako produkty marki Bosch. Systemy modułowych bloków grzewczo-energetycznych są już dostarczane przez Bosch KWK Systeme pod marką Bosch (stara marka Köhler & Ziegler) w przypadku zamówień składanych od kwietnia. Twoi partnerzy handlowi przekażą Ci szczegółowe informacje na ten temat.
Mam już dwa kotły przemysłowe marki Loos w kolorze niebieskim i zamierzam zamówić trzeci. Czy nowy kocioł może być dostarczony również w kolorze niebieskim?
Tak, ponieważ na życzenie klienta nawet po zmianie marki będziemy dostarczać produkty w specjalnych kolorach.
W jaki sposób będą przekazywane informacje o zmianie marki?
Poprzez kampanie reklamowe w czasopismach branżowych, indywidualne powiadomienia klientów w formie pisemnej, artykuły prasowe oraz za pośrednictwem strony internetowej.
Jak będzie wyglądać w przyszłości portfolio instalacji wielkoskalowych?
Bosch Thermotechnik oferuje pod marką Bosch szeroką gamę produktów dla sektora przemysłowego, w tym modułowe bloki grzewczo-energetyczne, kotły grzewcze, parowe, jak również kotły gorącej wody. W przyszłości planowane jest dalsze rozszerzenie asortymentu produktów o dużym zakresie mocy.
Czy opracowane zostaną nowe prospekty i dokumentacja?
Tak, od lipca 2012 r. dostępne są nowe materiały informacyjne.
Skontaktuj się z nami!
Nie dostałeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Formularz kontaktowy
Poznaj swoje urządzenie dzięki instrukcjom obsługi.
Jeśli zapomniałeś gdzie położyłeś instrukcję dołączoną do swojego urządzenia, masz pomoc pod ręką. Wystarczy wprowadzić E-numer (numer typu modelu) swojego urządzenia, a my przeniesiemy Cię do dostępnych publikacji.
więcej
Dzięki rejestracji swoich urządzeń w MyBosch możesz uzyskać dostęp do Asystenta Serwisowego marki Bosch.
Jeśli Twój produkt jest już zarejestrowany w MyBosch, po prostu zaloguj się i wybierz produkt o który Ci chodzi, aby otrzymać wybrane dla Ciebie informacje i pomoc Asystenta Serwisowego marki Bosch – wszystko czego potrzebujesz i nic ponad to.
Masz kłopot ze znalezieniem tabliczki znamionowej i E-numeru (E-nr) urządzenia? Wejdź na poniższy link i wyszukaj tabliczkę znamionową.