Black&Decker ASI200 to kompresor powietrza, który wykorzystuje czujnik ciśnienia do działania. Jego podstawowym zadaniem jest monitorowanie ciśnienia w celu utrzymania wymaganego poziomu podczas pracy, a także dokonywanie automatycznych regulacji prędkości silnika. Dzięki temu kompresor Black&Decker ASI200 jest w stanie dostarczyć wysokiej jakości i wydajnego powietrza do wielu zastosowań.
Ostatnia aktualizacja: Informacje Black And Decker Asi200
Outlet 365pro Cechy produktu: Kompresor zasilany jest z gniazda zapalniczki samochodowej 12 V sprawiając, że może być zawsze pomocnym urządzeniem w podróży Dzięki prostej obsłudze wyboru ciśnienia i funkcji automatycznego wyłączenia urządzenia można dokładne ustawić wartości ciśnienia w bar/psi bez ryzyka nadmiernego napompowania lub niedopompowania. W obudowie kompresora znajduje się schowek na akcesoria i bezpieczne ich przechowywanie. Kompaktowa budowa pozwala na proste i wygodne przechowywanie urządzenia w bagażniku / szafce / na półce itp. W obudowie kompresora znajduje się schowek na przewód zasilający i przewód ciśnieniowy. ASI400-XJ Zobacz więcej funkcji This truly versatile inflator can be used anywhere. With three different power sources; you can use it in the home with the mains electric power, plug into an in-car socket using the 12V adapter, or even use the 18V lithium-ion battery if you're on the go outside. Ideal for car and bike tyres, mattresses, footballs and more, the high volume output gets the job done quickly. Complete with a digital pressure gauge and automatic shutoff technology, this inflator brings set-it and forget-it, peace of mind. Pump, pump, pump it up. Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i naprawimy bez opłat wszelkie usterki wynikające z wadliwych materiałów lub wykonania w ramach określonej gwarancji. Dowiedz się więcej Podejmujemy szeroko zakrojone działania, aby zapewnić, że wszystkie nasze produkty są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami i spełniają wszystkie odpowiednie przepisy. Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! siwy0luki 01 Jan 2014 22:42 4395 #1Level 9 Jestem posiadaczem takiego sprzętu Black&Decker ASI200 Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o pomoc. #2dzimi Moderator #2 Uszkodzony identyczny czujnik ciśnienia raczej będzie ciężko znaleźć. Pozostaje dopasowanie z dość bogatej oferty rynkowej. #3#3 Mógłbyś mi podać jakie przykłady zamienników bo nie mam pojęcia jakie parametry powinien mieć czujnik. Na kompresorze jest tylko informacja że pompuje do 8 bar. #4#4 #5#5 Dzięki #6 #7#7 W jaki sposób określić napięcie zasilania? Przyjąć z moich pomiarów że zasilanie to 3V? Jak rozszyfrować jak połączyć sterownik z nowym czujnikiem? Nie wiem które wyjście czujnika to napięcie a które to sygnał. Jak to zbadać? #8#8 Musisz rozszyfrować jak idą ścieżki na płytce do której podłączony jest czujnik. #9#9 Z tym będzie niemały problem bo sterownik do którego podłączony jest czujnik jest z SMD. jego fragment jest na drugim zdjęciu (ten okrągły). #10#10 Z tym będzie niemały problem bo sterownik do którego podłączony jest czujnik jest z SMD. - z elementów SMD, ale da się rozszyfrować połączenia. jego fragment jest na drugim zdjęciu (ten okrągły) - tak, ale częściowo jest zasłonięty przez przewody, no i to Ty masz ten układ przed sobą. #11#11 Ok ale nie do końca wiem jak rozszyfrować te kable.Kompresor samochodowy zasilany z gniazdka zapalniczki samochodowej 12V
Przegląd produktów
Dodatkowe możliwości funkcji
Zastosowania
Wsparcie
2 LATA GWARANCJI
Serwis
If you watch the ads, you support portal and users.
Niestety któregoś dnia kompresor odmówił współpracy, oznaką tego jest brak reakcji silnika kompresora. Po podłączeniu sterownik reaguje, wyświetlacz ma podświetlenie, można zmienić nastawy ciśnienia, latarka kompresora działa.
Sprawdziłem przełączniki- działają, silnik - sprawny po podaniu do niego 12V działa i pompuje, kompresor- szczelny, przekaźnik sprawny, sam sterownik reaguje na zmiany nastawy ciśnienia i stan przełącznika.
Jedyne wątpliwości może budzić cyfrowy manometr (nie wiem czy tak się nazywa elektroniczny miernik ciśnienia). Wygląda on tak:
Na tym zdjęciu można odczytać jego kod to: T108PCBA
Problem w tym że wujek google nie chce mi pomóc w znalezieniu nowego takiego do kupienia. Nie wiem też jak określić do niego zamiennik.
Moim zdaniem to właśnie ten czujnik jest przyczyną milczenia kompresora. Zrobiłem pomiary na wyjściach czujnika i wiem że jest tam napięcie w kolejności: 1V 2V 3V 2V i prądy 0. 5mA 0mA 0. 4mA 0mA. Wiem też że na jednym wyprowadzeniu czujnika napięcie zmienia się z 2V na 1. 53V za każdym razem gdy zmieniam nastawy ciśnienia. Czujnik nie reaguje na ciśnienie! Po podłączeniu do napompowanej opony nadal uparcie wskazuje 0. Co ciekawe po odłączeniu 3 kabla od czujnika na wyświetlaczu pokazuje się Errr a po odłączeniu kabla nr. 2 wyświetlacz wskazuje 5. 4 bara.
Jeśli do diagnozy będą potrzebne jeszcze jakieś informacje (schemat sterownika, zdjęcie czujnika) to bezzwłocznie je dodam.
Ale nie wiem czy mój czujnik jest analogowy i nie reaguje czy jest cyfrowy. Więc nadal nie wiem czego szukać. siwy0luki wrote:
siwy0luki wrote:
Pewnie zasilanie czujnika łączy się z emiterem jakiegoś tranzystora a wejście sygnału z układem scalonym.
mam rację? czy to bardziej zawiła sprawa?
mogę zrobić zdjęcie sterownika ale nie wiem czy ktoś da radę coś z tego wywnioskować.